Як перемогти у суперечці: 5 стратегій поведінки

Як перемогти у суперечці 5 стратегій поведінкиЯк навчитися отримувати користь з конфліктних ситуацій? Американський психолог Тревіс Бредбері проводить роботу над помилками і пропонує 5 стратегій, які направлять вас на шлях істини.

Між нами кажучи, ми витратили 50 років на вивчення того, що робить людей успішними в роботі. І у всіх наших дослідженнях ми приходили до незмінного висновку, що ваші навички до врегулювання спорів і конфліктів мають величезний вплив на ваш успіх.

Те, як ви справляєтеся з конфліктними ситуаціями, які багато в чому визначає той рівень довіри, поваги та узгодженості, які встановлюються у вас з колегами.

Конфлікт, як правило, зводиться в кінцевому рахунку до найважливіших переговорів (які вирішують його результат), коли ставки високі, емоції на межі і ви не можете прийти до єдиної думки. І ви не можете досягти вершин майстерності в цій справі без належного рівня емоційного інтелекту (EQ).

Уміння справлятися з конфліктними ситуаціями є дуже важливим компонентом успіху, і це не дивно, що серед людей, які заробляють мільйони доларів, понад 90% лідерів мають високі показники EQ.

Отже, як же можна використовувати емоційний інтелект для ведення важливих переговорів? Існує п’ять найпоширеніших помилок, яких слід уникати, і п’ять альтернативних стратегій, які ви можете слідувати і які направлять вас на вірний шлях.

Помилка № 1: Бути гранично чесним

Ви сиділи і «мовчали в тряпочку» вже досить. Ваша колега продовжує паркуватися так близько до вашого автомобіля, що ви змушені входити через пасажирські двері. Ви вже просили її цього не робити. Після того, як ваша прохання було проігнороване більше десятка разів, ви вирішили, що з вас вистачить — ви і так довго терпіли. Поза всяким сумнівом, вона повинна знати, що ви думаєте про її підкреслену неповагу. І ви більше себе не стримуєте. Ви висловлюєте їй прямо в обличчя, яка вона нахаба, абсолютно не вважається з іншими людьми.

Як з цим впоратися?

Чесність без зайвої прямоти і брутальності. З юних років вселяли нам, що у нас є вибір між тим, щоб сказати правду і тим, щоб зберегти дружбу (скажеш правду — втратиш дружбу) — по суті тільки дві взаємовиключні варіанти. Емоційний інтелект допомагає сказати правду, не спалює всі мости.

Ви коли-небудь помічали, як деякі бесіди навіть на самі слизькі теми протікають досить плавно? А інші розмови, здавалося б, про тривіальні речі, можуть вилитися в словесну перепалку? Протиотрута від конфлікту — не выхолаживать будь-ваш посил. Це створює умови безпеки. Багато людей думають, що саме зміст розмови змушує людей займати оборонну позицію, тому вважають, що найкраще почати діяти і бути гранично чесними. Немає. Люди займають оборону зовсім не з-за того, що ви вкладаєте в розмову, а з-за того, що за ним ховається. Тут не правда ранить, а злоба, яка використовуються для донесення цієї правди.

Помилка № 2: Бездумно ділитися своїми почуттями і емоціями

Деякі фахівці з комунікацій (діють з найкращих спонукань) дають наступні рекомендації: коли прийшов час говорити начистоту, самий дипломатичний спосіб це зробити — поділитися своїми почуттями. Наприклад, ви говорите своїй криво паркующейся колезі: «я відчуваю гнів і роздратування». Вважається, що це допоможе в такій ситуації. Але це не спрацьовує. Бездумне вихлюпування ваших почуттів і емоцій викликає лише відчуження, роздратування і збентеження.

Як з цим впоратися?

Почніть з фактів. Наш мозок часто служить нам погану службу під час вирішального розмови. Для того, щоб максимально підвищити ефективність сприйняття, у нашій пам’яті зберігаються почуття і умовиводи, а не факти, які призвели до останніх. Ось чому, коли ви надаєте вашому колезі негативну зворотний зв’язок і він просить привести приклад, ви часто мямлите і запинаетесь. Ви дійсно не пам’ятаєте, що викликало у вас стільки обурення. Ви можете розповісти про свої почуття або неприємних висновках, до яких ви прийшли, але підкріпіть їх кількома фактами, які допоможуть вашому співрозмовнику краще вас зрозуміти. Слід підготувати факти заздалегідь — нехай це буде вашим домашнім завданням, яке потрібно виконати, щоб бути готовим до важливої розмови. Перш ніж відкрити рот, дістаньтеся до суті справи, що змусило вас думати і відчувати подібним чином — і видавайте її в першу чергу.

Помилка № 3: Захищати свою позицію

Коли хтось приймає протилежну точку зору на питання, яке вас глибоко хвилює, природною реакцією буде захист. Наш мозок жорстко запрограмований реально оцінювати загрози, але коли нас переповнюють емоції і ми не можемо контролювати нашу поведінку, зазвичай це нічим хорошим не закінчується. Якщо ви у вирішальному розмові займаєте оборонну позицію — це вірний шлях до провалу.

Як з цим впоратися?

Проявіть здорове цікавість. Подивіться на проблему ширше. Прекрасний спосіб захиститися від оборонної позиції, піддати сумніву впевненість у вашій правоті. Потім заведіть розмову про те, що думає і відчуває інша людина і слухайте його з непідробним інтересом. Задайте собі детективну задачку: дізнатися, чому розумна, порядна і розумна людина розмірковує подібним чином і дотримується цієї точки зору.

Як сказав Дін Раск (американський державний діяч, який обіймав посаду державного секретаря США за президентів Кеннеді і Джонсона), «найкращий спосіб переконати інших — вислуховувати їх». Коли люди відчувають, що їх дійсно розуміють, вони стають більш розташованими і готові вислухати вашу точку зору.

Помилка № 4: Звинувачувати інших у сформованій ситуації

Ваша начальниця каже вам, що вона замовить за вас слівце, щоб ви отримали підвищення. Пізніше з огляду HR ви дізнаєтеся, що вона відстоювала інтереси вашої колеги, а не ваші. Ви відчуваєте, що вас зрадили, обдурили. Вас розбирає злість. Звичайно, ваша начальниця винна, саме на ній лежить відповідальність за вашу біль і розчарування. Насправді це не так.

Як навчитися отримувати користь з конфліктних ситуацій? Американський психолог Тревіс Бредбері проводить роботу над помилками і пропонує 5 стратегій, які направлять вас на шлях істини. джерело

Між нами кажучи, ми витратили 50 років на вивчення того, що робить людей успішними в роботі. І у всіх наших дослідженнях ми приходили до незмінного висновку, що ваші навички до врегулювання спорів і конфліктів мають величезний вплив на ваш успіх.

Те, як ви справляєтеся з конфліктними ситуаціями, які багато в чому визначає той рівень довіри, поваги та узгодженості, які встановлюються у вас з колегами.

Конфлікт, як правило, зводиться в кінцевому рахунку до найважливіших переговорів (які вирішують його результат), коли ставки високі, емоції на межі і ви не можете прийти до єдиної думки. І ви не можете досягти вершин майстерності в цій справі без належного рівня емоційного інтелекту (EQ).

Уміння справлятися з конфліктними ситуаціями є дуже важливим компонентом успіху, і це не дивно, що серед людей, які заробляють мільйони доларів, понад 90% лідерів мають високі показники EQ.

Отже, як же можна використовувати емоційний інтелект для ведення важливих переговорів? Існує п’ять найпоширеніших помилок, яких слід уникати, і п’ять альтернативних стратегій, які ви можете слідувати і які направлять вас на вірний шлях.

Помилка № 1: Бути гранично чесним

Ви сиділи і «мовчали в тряпочку» вже досить. Ваша колега продовжує паркуватися так близько до вашого автомобіля, що ви змушені входити через пасажирські двері. Ви вже просили її цього не робити. Після того, як ваша прохання було проігнороване більше десятка разів, ви вирішили, що з вас вистачить — ви і так довго терпіли. Поза всяким сумнівом, вона повинна знати, що ви думаєте про її підкреслену неповагу. І ви більше себе не стримуєте. Ви висловлюєте їй прямо в обличчя, яка вона нахаба, абсолютно не вважається з іншими людьми.

Як з цим впоратися?

Чесність без зайвої прямоти і брутальності. З юних років вселяли нам, що у нас є вибір між тим, щоб сказати правду і тим, щоб зберегти дружбу (скажеш правду — втратиш дружбу) — по суті тільки дві взаємовиключні варіанти. Емоційний інтелект допомагає сказати правду, не спалює всі мости.

Ви коли-небудь помічали, як деякі бесіди навіть на самі слизькі теми протікають досить плавно? А інші розмови, здавалося б, про тривіальні речі, можуть вилитися в словесну перепалку? Протиотрута від конфлікту — не выхолаживать будь-ваш посил. Це створює умови безпеки. Багато людей думають, що саме зміст розмови змушує людей займати оборонну позицію, тому вважають, що найкраще почати діяти і бути гранично чесними. Немає. Люди займають оборону зовсім не з-за того, що ви вкладаєте в розмову, а з-за того, що за ним ховається. Тут не правда ранить, а злоба, яка використовуються для донесення цієї правди.

Читай: 10 веселих фактів про поцілунки

Помилка № 2: Бездумно ділитися своїми почуттями і емоціями

Деякі фахівці з комунікацій (діють з найкращих спонукань) дають наступні рекомендації: коли прийшов час говорити начистоту, самий дипломатичний спосіб це зробити — поділитися своїми почуттями. Наприклад, ви говорите своїй криво паркующейся колезі: «я відчуваю гнів і роздратування». Вважається, що це допоможе в такій ситуації. Але це не спрацьовує. Бездумне вихлюпування ваших почуттів і емоцій викликає лише відчуження, роздратування і збентеження.

6 принципів найвпливовіших людей планети

Один з провідних світових фахівців з підвищення ефективності бізнесу Бернард Марр, аналізуючи рейтинг 50 найбільш впливових людей світу Fortune, виділив з нього 6 осіб і готовий пояснити чому.

Авторитетний журнал Fortune щороку публікує рейтинг 50 найбільш впливових людей світу. Цей список не просто надихає, я думаю, тут треба глибше проникнути в суть речей — за що виступає кожен з цих видатних людей і який урок лідерства він може дати.

Я вибрав кілька людей з цього списку, спираючись на їх досягнення, і, що ще більш важливо, за те, які лідерські якості вони втілюють.

Будьте готові до змін, проявляйте свої здібності в бажанні щось змінити

Ангела Меркель — №2 у списку Fortune — має найвищий рейтинг серед жінок. Вона блискуче проявила себе як сильний політик і ефективний керівник, виступаючи фактично в якості лідера Європейського союзу і приймаючи відповідальні рішення в періоди кризи.

Її здатність побачити необхідність змін і здійснювати перетворення в короткі терміни закріпили за ним славу рішучого і могутнього керівника — гідний зразок для наслідування.

Оточіть себе видатними людьми

Генерал ВМС США Джозеф Данфорд, командувач американськими військами в Афганістані, одночасно солдатів і державний діяч — в силу своєї професії змушений завжди акуратно ходити по лезу ножа і відчувати цю тонку грань. Сам він приписує більшу частину свого успіху здібності оточувати себе незвичайними людьми.

В інтерв’ю Fortune Данфорд розповів, що хтось одного разу поділився з ним трьома правилами успіху; перше з них свідчить: оточіть себе хорошими людьми. «З часом, — говорить він, — дві інші правила стерлися з моєї пам’яті, а це залишилося назавжди». Для будь-якого керівника вміння знайти і виховати талановитих людей є ключем до успіху.

Експериментуйте

Джеффрі Канада, президент і головний виконавчий директор Harlem children’s Zone («Дитячої зони Гарлема»), сказав наступне: «Освіта є єдиною індустрією в мільярди доларів, яка терпить повний провал». Він захотів змінити ситуацію, зважившись на сміливий експеримент: перетворити 24 житлових блоку Гарлема в місце, в якому виховуються і підтримуються діти протягом усього життєвого шляху, починаючи з народження.

Його ініціатива мала великий успіх. Сьогодні «Дитяча зона Гарлема» охоплює більше 100 житлових блоків, 95% старшокласників навчаються в коледжі. У Джеффрі Канади була мрія змінити традиційне уявлення про освіту в їх головах, і він був винагороджений за цей сміливий експеримент реальними результатами.

Переконайте всіх решти відчути свою відповідальність

Боно, соліст групи U2, зарекомендував себе як світовий лідер у справі боротьби зі Снідом, але, як він сам заявив Fortune, реальна влада полягає в тому, щоб наділяти правами і розширювати можливості інших людей. Керівник, який змусить кожної людини в організації з самого початку свято повірити в її місію та ідею — це приклад дійсно надихаючого лідера.

Встановлюйте контакт з людьми, де б вони не знаходилися

Далай-лама, духовний лідер тибетського народу, ймовірно, є найбільш просунутим в цьому списку керівником в області соціальних медіа. Він має 8,6 млн передплатників у мікроблозі Twitter, і ви легко можете знайти його на будь-яких інших соціальних мережевих сервісах, починаючи з Facebook і закінчуючи Google+. Що в підсумку? Мільйони людей по всьому світу, які не належать до тибетського народу і не сповідують буддизм, вдаються до вченню Далай-лами і слухають його харизматичним словами, тому що він є скрізь, де вони.

Не йдіть на компроміс зі своїми принципами

Номером 1 у списку цього року став папа римський Франциск. Незалежно від вірувань і релігійних поглядів, я вважаю, що папа Франциск гідний захоплення як лідер, за його категоричне небажання йти на компроміс зі своїми переконаннями. Він виступив проти столітньої папської традиції, відмовившись від деяких розкішних атрибутів у своєму кабінеті, закликав церкву знайти новий підхід до проблем абортів і гомосексуальність. Його тверда позиція зробила його більш популярним як серед його пастви, так і інших людей по всьому світу. Маючи свої власні погляди на речі, не дозволяти собі діяти на догоду популярності — ось що є основним якістю сильного лідера.

Багато хто вважає, що великими лідерами народжуються, а не стають. Я вважаю, що будь-яка людина може стати видатним керівником, наслідуючи тим, ким він захоплюється.

Поделиться в соц.сетях:

Напишіть відгук

Ваша пошт@ не публікуватиметься.