Перестаньте робити ці 6 речей і ви станете більш продуктивним

Перестаньте робити ці 6 речей і ви станете більш продуктивнимЗ цієї статті ви дізнаєтеся які шість речей слід перестати робити, щоб стати максимально продуктивним у своїх справах.

  1. Перестаньте працювати понаднормово

Ваша продуктивність залишається на високому рівні саме при 40-годинному робочому тижні — і не більше. Ще в далекому 1926 р. Генрі Форд, засновник Ford Motor Company, провів експеримент, що довів найбільшу ефективність такого графіка.

Для підвищення продуктивності також дуже важливо добре висипатися, що підтверджують безліч наукових експериментів. Так у статті для Alternet Сара Робінсон згадала дослідження, яке проводили військові США: з’ясувалося, що втрата однієї години сну щоночі протягом тижня завдає шкоди, еквівалентний рівню алкоголю в крові 0,10 проміле.

Отже, хочете підвищити свою продуктивність — не перестарайтеся з роботою і висипайтеся, ось вам перше правило.

  1. Не кажіть «так» занадто часто

Згідно з принципом Парето, 20% зусиль дають 80% результату, а інші 20% результату складають 80% зусиль. Сфокусуйтеся на тих зусиллях, які приносять 80% результату і перестаньте говорити «так» тому, що не приносить ефекту. «Різниця між успішними людьми і дуже успішними людьми в тому, що дуже успішні люди відповідають „ні“ майже всі», — говорив Уоррен Баффет.

Сказати «ні» набагато складніше, але є один цікавий спосіб: в ході дослідження, опублікованого в Journal of Consumer Research в 2012 р. було виявлено, що сказати «я не можу це зробити» і «я не роблю цього» зовсім не одне і те ж. Таке просте зміна фрази згладжує внутрішній конфлікт і дозволяє відчути себе впевненіше. Так що наступного разу, коли вам потрібно буде змусити себе утриматися від згоди, спробуйте сказати: «Я не роблю цього» і результат не змусить себе чекати.

  1. Перестаньте робити все самостійно і дозвольте вам допомогти

Пам’ятайте, що завжди є можливість попросити про допомогу, коли вона потрібна. Неможливо все робити самостійно. Якщо хтось може допомогти вам зробити краще — сміливо довіряйте це справа, до того ж, у вас з’явиться більше часу для того, щоб сфокусуватися на інших важливих речах.

Не хочете довіряти комусь ващу завдання, так і допомогти вам толком ніхто не може? Клінічний нейропсихолог Девід Ноуелл запевняє, що при СДУГ (синдром дефіциту уваги і гіперактивності) існує наступна методика лікування: людина починає встигати більше і ефективніше, коли хто-небудь ще знаходиться з ним в одному приміщенні. Так що спробуйте попросити когось побути поруч з вами в якості підтримки — тільки не в якості наглядача.

  1. Перестаньте бути перфекціоністом

«Чим більше професор прагне до перфекціонізму, тим менше він продуктивний», — вважає доктор Симон Шеррі, професор психології в Університеті Далхауси, який провів дослідження взаємозв’язку перфекціонізму і продуктивності.

Ось кілька проблем, які виникають у людей, схильних до перфекціонізму:

Вони витрачають на завдання, більше часу, ніж відведено.

Вони вичікують ідеального моменту, щоб почати. Але в бізнесі ідеальний момент може настати, коли ви вже запізнилися.

Вони втрачають повну картину, фокусуючись на деталях.

Пам’ятайте, що ідеальний момент — це прямо зараз.

  1. Годі робити одне і те ж: автоматизуйте рутину

Згідно з дослідженням Тетіс Solutions, кілька команд з п’яти чоловік, витрачали 3%, 20%, 25%, 30% і 70% свого часу на повторюване завдання, втрачали відповідно 3%, 10%, 15%, 15% і 10% своєї продуктивності вже через два місяці.

Люди часто забувають, що час — гроші. Якщо ви розумієте, що занадто багато часу витрачаєте на повторювані завдання — придумайте рішення, яке позбавить вас від їх виконання або автоматизує рутину. Якщо нічого придумати не вдається, то можна найняти експерта, який допоможе вам в цьому. Краще витратити якісь гроші, ніж витрачати свій час даремно. Пам’ятайте, що час — ваш найцінніший ресурс.

  1. Перервіться на хвилинку, щоб нічого не робити

Дуже важливо іноді відволіктися від всіх турбот, прогулятися і побути одному. У деяких дослідженнях підкреслюється, що певна «доза» самотності робить людей сприйнятливішими до співчуття іншим. При тому що ніхто не стане сперечатися, що занадто тривала ізоляція може згубно позначитися на здоров’ї, у нашого життя також має бути і певна кількість особистого часу (наприклад, підліткам воно необхідно для того, щоб добре вчитися і досягти успіху в своїх хобі).

Нам важливо знаходити час на усвідомлення і рефлексію. Часто ми знаходимо рішення, коли зовсім не займаємося їх пошуками.

Поделиться в соц.сетях:

Напишіть відгук

Ваша пошт@ не публікуватиметься.